Proč SmartFP

Jak funguje firma bez SmartFP?

Evidence faktur v šanonech, schvalování smluv přes e-mail, data o zákaznících v tabulkách, docházka zaměstnanců v jednom systému a žádosti o dovolené zase v jiném.
Pro malou firmu o pár zaměstnancích možná běžná praxe. Jak firma roste, přibývá zaměstnanců i zákazníků, stává se tento systém nepřehledným. Místo důležité práce trávíte čas hledáním, kopírováním a přepisováním.
Nešlo by to jinak?

Jde to jednoduše. Se SmartFP

Představte si, že se přihlásíte do jednoho systému, ve kterém požádáte o dovolenou, schválíte faktury, nebo zadáte požadavek na helpdesk.

To umí platforma SmartFP. Poskládáte si ji jen z těch modulů, které ve firmě potřebujete.A jakmile zjistíte, že chcete něco dalšího, jen si řeknete a my vám modul přidáme nebo vytvoříme.

Systém bez limitů, který se Vám přizpůsobí

SmartFP je low-code platforma. To znamená, že si ji snadno upravíte podle sebe.
Jak to funguje? Máme připravené moduly pro různé situace a procesy, které ve firmě můžete řešit. Z nich poskládáme řešení přímo pro vás.
Vyzkoušíte si jej používat a rychle zjistíte, co byste ještě potřebovali – speciální pole, tlačítka, nebo rovnou novou funkci? Moduly si buď sami upravíte, nebo vám s tím pomůžeme. 

Chcete SmartFP? Rozjedeme ho u Vás ve třech krocích

Zjistíme, co firma potřebuje

Chcete si usnadnit schvalování smluv, uspořádat kontakty nebo třeba usnadnit evidenci docházky? Podle vašich potřeb vybereme moduly, které vám sednou.

Navržené řešení si vyzkoušíte

Systém si vyzkoušíte na konkrétních úkolech, které ve firmě řešíte. Rychle tak odhalíte, co vám vyhovuje a co méně. To společně upravíme.

Hotový systém nasadíme

Přizpůsobený a odladěný SmartFP systém se všemi moduly a vychytávkami nasadíme do plného provozu. Pomůžeme vám s přesunem dat a dalším nastavením.