Místo různých aplikací jeden přehledný systém
Jak funguje firma bez SmartFP?
Evidence faktur v šanonech, schvalování smluv přes e-mail, data o zákaznících v tabulkách, docházka zaměstnanců v jednom systému a žádosti o dovolené zase v jiném.
Pro malou firmu o pár zaměstnancích možná běžná praxe. Jak firma roste, přibývá zaměstnanců i zákazníků, stává se tento systém nepřehledným. Místo důležité práce trávíte čas hledáním, kopírováním a přepisováním.
Nešlo by to jinak?
Jde to jednoduše. Se SmartFP
Představte si, že se přihlásíte do jednoho systému, ve kterém požádáte o dovolenou, schválíte faktury, nebo zadáte požadavek na helpdesk.
To umí platforma SmartFP. Poskládáte si ji jen z těch modulů, které ve firmě potřebujete.A jakmile zjistíte, že chcete něco dalšího, jen si řeknete a my vám modul přidáme nebo vytvoříme.
Systém bez limitů, který se Vám přizpůsobí
SmartFP je low-code platforma. To znamená, že si ji snadno upravíte podle sebe.
Jak to funguje? Máme připravené moduly pro různé situace a procesy, které ve firmě můžete řešit. Z nich poskládáme řešení přímo pro vás.
Vyzkoušíte si jej používat a rychle zjistíte, co byste ještě potřebovali – speciální pole, tlačítka, nebo rovnou novou funkci? Moduly si buď sami upravíte, nebo vám s tím pomůžeme.
Místo různých aplikací jeden přehledný systém
Moduly
Předpřipravené moduly pro rychlejší nasazení. Nečekejte na vývoj, využijte již hotových řešení.
Snadné používání
Systém nabízí možnost vytváření a úpravy Systém tvoříte tak, aby se dobře používal každému. Účetním, recepčním i šéfům. Na počítači i v mobilní aplikaci. formulářů podle potřeb vaší firmy. Můžete přidávat nebo odstraňovat různé otázky a kritéria.
Přizpůsobení vzhledu
Změnit sloupec, přejmenovat tlačítko, přidat funkci? Většinu z toho zvládnete sami. Aniž by se systém nečekaně rozsypal, nebo přestal fungovat.
Podpora, která Vám rozumí
Pokud si přeci jen s něčím nevíte rady, stačí nám napsat nebo zavolat. Rychle vám poradíme a jakýkoliv zádrhel vyřešíme i na dálku.
Systém roste s Vámi
Zjistili jste, že vám ve SmartFP něco chybí? Nebo byste v něm rádi řešili další agendu? Dejte nám vědět – nejspíš už na to máme hotový modul, nebo vám jej připravíme.
Napojení na externí systémy
Používáte nástroje či aplikaci, které se nechcete vzdát? Se SmartFP jej propojíme, abyste data mezi nimi snadno nasdíleli. Integrujeme tak třeba účetní systém Helios, nástroje pro elektronický podpis a další.
Chcete SmartFP? Rozjedeme ho u Vás ve třech krocích
Zjistíme, co firma potřebuje
Chcete si usnadnit schvalování smluv, uspořádat kontakty nebo třeba usnadnit evidenci docházky? Podle vašich potřeb vybereme moduly, které vám sednou.
Navržené řešení si vyzkoušíte
Systém si vyzkoušíte na konkrétních úkolech, které ve firmě řešíte. Rychle tak odhalíte, co vám vyhovuje a co méně. To společně upravíme.
Hotový systém nasadíme
Přizpůsobený a odladěný SmartFP systém se všemi moduly a vychytávkami nasadíme do plného provozu. Pomůžeme vám s přesunem dat a dalším nastavením.